Popular Posts

12 February, 2012

Blog oh Blog

Salam dan selamat pagi semua...
dah lama menyepi, kini aku update serba sikit apa yg terlintas kat dalam fikiran aku.. :) Memula aku nak citer pasal blog ni.. Orang ada blog, aku pun nak ada blog. Tapi orang lain rajin update, aku setahun sekali kowt baru pandai nak update. Tapi yang lucunya pada aku, dah 2 bulan aku cari blog aku sendiri, x jumpa2. Nampak sangat tak pandai kan. hahaha.. Mujur la hari ni aku terbukak blog member, then aku try sign in. Malangnya, aku terlupa plak password. Teruk kan? Setelah cubaan demi cubaan, akhirnya, dapat la aku bukak blog sendiri nih..
Tu satu, yang satu lagi plak, pasal blog ni, dah la tak pandai nak cari blog sendiri, nak bukak blog orang tak reti, nak follow lagi la. bila orang suh follow, puas la aku cari tang mana la nak follownya. Kepada kengkawan yang aku tak follow tu, sorry lah, aku ni slow teramat sangat. Lagi pun belum banyak masa nak berjalan-jalan kat blog korang. InsyaAllah esok @ lusa, i'll try my best utk update blog, follow blog dan lain2.. assalam..

No comments:

Post a Comment